nedeľa 10. júna 2012

30 Day shred

Myslím že s týmto cvičením ste sa stretli už na viacerých blogoch. U nás ale stretnete asi zo všetkými cvičeniami od Jillian Michaels. Začíname 30 day shred.

Kto je Jillian ?
Jillian je americká súkromná trénerka z LA,California. S cvičením začala vo veku 14 rokov keď pri výške 158 cm vážila 79 kg. (fuh ..) fotka TU.

3o Day shred
Je cvičenie ktoré pozostáva z troch fáz. Jedna fáza sa skladá z troch častí (zamotávam sa :-D) trvá 10 dní po 20 minút.
Cviky predvádzajú dve slečny. Jedna ľahšiu a druhá ťažšiu verziu.
Začínate rozcvičkou (podľa mňa je celkom krátka preto začnem vždy o trošku skôr)
Nasledujú 3 minutý cvičenia na pevnosť (neznášam kliky :-D) !
Cardio - 2 minúty.
Svaly - 1 minúta 
Toto je len jednoduchý opis jednej z 3 fáz prvej fázy.
Podľa mňa prvé kolo je nepríjemné tak prvé dva dni keď vás všetko bolí a nemáte kondíciu.
Druhé kolo bolo pre mňa vždy najpríjemnejšie až na tie "skákacie" časti ktorých tam je až až ... Tretie kolo som neznášala :-D kedže ma pritom vždy boleli kolená. ALE ! Všetko sa dá vydržať. Netreba sa hneď vzdávať.


Stiahnuť si celé cvičenie môžete TU
Potrebovať budete : 
  1.  pohodlné oblečenie (nieje to modna prehliadka takže je to fakt jedno hlavne pevné tričko - podprsenku pretože sa tam veľa skáče a to môže byť pri nepevnom oblečení nepríjemné)
2. Činky ( ja som svoje kupovala v BA-aupark presnejšie v exisporte alebo môžem odporúčať TENTO internetový obchod ! Ako začiatočníci neprekračujte 1kg. Ak nechcete míňať peniaze na činky môžete nahradiť činky napríklad : múkou, cukrom alebo fľašami s vodou. :-)


Držím palce ! :-) Iv

4 komentáre:

▲Tyna povedal(a)...

já jsem to vydržela 10 dní a potom jsem si na to jednoduše nedokázala udělat čas...ale určitě se k tomu vrátím, bavilo mě to:)
a jaké jsi pocítila změny? kg/cm? :)

Anonymný povedal(a)...

Nikdy som sa nevážila ani nemerala takže z tejto strany to neviem povedať ale určite som mala lepší pocit aj zo seba aj zo svojho tela. Myslím že výsledky v cm sa dostavia až po dlhodobom cvičení. Najdi si čas určite :) Je to iba 20minút denne to je nič :)

▲Tyna povedal(a)...

tak to je nejhlavnější:) jo já vím..ale potom ještě sprcha, dát se zase dokupy, když někam musím jít, nebýt po jídle a tak..:) a hlavně jsem jeden týden byla na místě bez notebooku atp., takže jsem to prostě cvičit nemohla, a to mi to narušilo a pak už jsem se k tomu nevrátila..ale určitě vrátím:)

Krykolette. povedal(a)...

Na tohle já prostě nemám vůli a výdrž :D