nedeľa 20. mája 2012

Giveaway 0.1

Štetce na líčenie sú určené na profesionálne použitie. Sú vyrobené z kvalitných syntetických vlasov. Sada štetcov na líčenie obsahuje štetec na nanášanie tieňov a tieňovanie, štetec na nanášanie rúžu alebo lesku na pery, štetec na nanášanie púdru na lícne kosti, štetec na úpravu obočia a praktickú taštičku na ich uskladnenie.
Podmienky :
1. Zapojiť sa môžu jedine obyvatelia SR/ČR
2. Sleduj náš blog cez blogspot a tiež náš FACEBOOK.
3. Do komentárov napíš svoj mail a svoj obľúbený kozmetický produkt.
4. Koniec giveaway bude 11.6.2012

12 komentárov:

Berdoska povedal(a)...

Momentálně je to Naked2 paletka :) jsem z ní hotová :D

veronika.voznakova@seznam.cz

Freder-ika povedal(a)...

1.som
2.sledujem:)
3.fredyqa@azet.sk
5.Sleek paletka tienov:)

Unknown povedal(a)...

Mám spoustu oblíbených produktů, ale možná to po přívalu Zaiji bude znít hrozně, ale opravdu Zaija krém je můj top :)
slecnafotografka@gmail.com

Calwen povedal(a)...

červený rúž od guerulain.
Inak som celkom fanda f&f mascary a zbožňujem tekutú linku l'oreal...
Momentálne sa ale do topu prepracová aj BB krém. Akožto mám problém len s nerovnakým tónom pokožky, plne mi vyhovuje.

lucy.sivcak@gmail.com

Daňana povedal(a)...

Mojím top výrobkom je mmtálne riasenka Big & Beautiful Boom! od Maybelline. A vo všeobecnosti som závislá na pomádach, keďže mám veľmi suchú pokožku a vkuse si oblizujem pery, potrebujem vždy mať nejakú pri sebe.
dgrechova@gmail.com

Anonymný povedal(a)...

Můj oblíbený produkt je momentálně asi soft compact powder od Manhattan.:)

sophiie.ann@gmail.com

▲Tyna povedal(a)...

jé to je skvělé..můj nejoblíbenější produkt jsou momentálně gelové linky od essence, černočerné, vydrží, pomocí vyschlé fixy na linky se skvěle nanáší..:D

tynarose.s@gmail.com

Alex povedal(a)...

Môj oblúbený je nový make-up od Clarins <3

alias.alias@azet.sk :)

Anonymný povedal(a)...

Môj naj kozmetický výrobok je momentálne BB cream od Skin79 je jednoducho skvelý.

craps@zoznam.sk

Tereza Š. povedal(a)...

oblíbený produkt? asi MAC "plush" řasenka a gelové oční linky essence :)

therrix@centrum.cz (na fb mám mail jiný).

Barbory povedal(a)...

Sledujem, sledujem :).
Momentalne pouzivam kazdy den ruze Kate Moss for Rimmel, hlavne odtiene 02, 03 a 12 som si velmi oblubila.
b.janoskova@yahoo.com

Lolls povedal(a)...

môj najobľúbenejší je už dlho púder Stay Matte od Rimmel :)
luckavyle@gmail.com