štvrtok 17. mája 2012

Garnier-BBcream

 Presnú definíciu čo to je BB cream nájdete tu. No môj názor je asi takýto. Prečítala som si mnoho recenzií na bb cream ale aj napriek tomu že 70% z nich nebolo veľmi lichotivých, neodradilo ma to. Po prvom nanesení odtieňu light (ktorý je aj tak stále dosť tmavý) sa moja pleť pekne zjednotila. Kedže nemám problematickú pleť prekryl bez problémov tie malé nedostatky i keď kruhy pod očami som si musela prejsť korektorom.Následne som použila púder pretože nemám rada lesklú pleť (mám pocit že s týmto sa leskne dva krát toľko ako s klasickým make-upom) :-D. Púder mám kvalitný ale nevydrží celý deň, púdrujem sa asi 20 krát denne. Ten bb cream je super odolný :-D asi. Okrem teda toho že vydrží skutočne dlho, krásne vonia. Podľa mňa je vhodný hlavne na leto pre tie z vás ktoré nemajú problematickú pleť. :-) Cena je asi tých 12 eur viac nie. Nespomínam si už presne.
Iv

Žiadne komentáre: