streda 1. augusta 2012

Vlasy sú a vždy budú korunkou krásy

 Od vtedy ako som si začala farbiť vlasy to išlo s ich kvalitou rapídne dole (zo 100 na 0 asi za mesiac!) Asi dva roky som si farbila vlasy neustále. Prešla som od prvých melírov k čokoládovej, čiernej až ryšavej farbe. Zaklincoval to pokus o odfarbenie kedy som si tak "dogabala" vlasy že mali asi 5 farieb naraz ! Preto som obetovala 100eur :-(((( (za ktoré som si mohla kúpiť topánky, kabelky a milion iných super vecí) No každopádne dva a pol roka si už vlasy nefarbím a je to na veľmi sľubnej ceste :-) Vďaka šamponu, balzámu od elseve sa kvalita mojich vlasov veľmi zlepšila. Je pravda že asi až po roku používania, no po aplikácií balzamu boli moje vlasy viditeľne lesklejšie, jemnejšie a konečne sa dali rozčesať bez toho aby som si vytrhla polovicu vlasov z hlavy.

Ošetrujúca maska s včelou materinou kašičkou vlasy vyživuje do hlbky. Jednoducho všetko o čo ste prišli počas farbenia sa vám postupne vráti :-). Viac informácií o tomto produkte (+ mnoho iných) nájdete TU. Cena sa pohybuje okolo 5,50e
Šampon a kondicionér elseve anti-breakage je určený (ako ináč) ... na zničené, oslabené vlasy. Nebudem klamať ale bez kondicionéru by táto sada nebola taká účinná keďže najmä ten podporí jednoduché rozčesávanie. Šamponu stačí málo a potom pomali speniť s vodou. Cena (šampon) 2eurá aj nejaké drobné. Nepamätám sa presne. Cena (balzám) vyše 3e
Iv.

1 komentár:

Anonymný povedal(a)...

používam ten šampón, nebolo by odveci kúpiť si aj ten balzam :D