sobota 4. augusta 2012

Garnier

GARNIER Essential - odličovacie mlieko
-odličovacie mlieko pre normálnu a zmiešanú pleť.
Konkrétne toto mlieko kúpila moja mamina. Netrafila ale aj snaha sa cení a hlavne pokiaľ splní svoju úlohu a nijak nepoškodí pleť tak sa nieje dôvod sťažovať. Má príjemnú kvetinovú vôňu no najväčšou výhodou (podľa mňa) je že nezanecháva pleť premastenú, lesklú. Vstrebe a podobne ako krém. Cena: 4,30e

 GARNIER Pure 
-antibakteriálne tonikum je vhodné pre problematickú pleť. Je to to najskvelejšie čo som doteraz použila ! Nieje však dostatočne dobré pre skutočne veľmi rozšírené akné, skôr pre takmer bezproblémovú pleť na ktorej sa občas vyskytne nejaká vyrážka. (V mojom prípade je to väčšinou počas menštruácie). Varovanie ! Nebuďte hlupačky ako ja :-D a nechoďte s ním do očí .... je to smrť. Neviem čo ma to napadlo no naozaj som myslela že som na 20 sekúnd oslepla  ... 
Iv.

1 komentár:

she.is.the.one povedal(a)...

dobry produkt podla mna
http://she-is-the-1.blogspot.ch/